Jak mieć większe piersi? Sprawdzony metody

0 109

Rozmiar piersi to dla wielu kobiety, niestety, ale nadal powód do kompleksu. Social media nie ułatwiają radzenia sobie z tym problemem. W czasach, gdy ciało kobiety stało się jawnym produktem, który służy przede wszystkim promocji marek, a na zdjęciach można podziwiać idealne kształty, które w naturze występują rzadko, a na fotkach widać tak naprawdę pracę, jaką w jego obróbkę włożyli graficy, można nabawić się kompleksów. I jest to krzywdzące dla kobiet.

Rozmiar biustu zależny jest przede wszystkim od uwarunkowań genetycznych. Panie często narzekają, że ich piersi się nierówno, nieco obwisłe, co również jest procesem naturalnym, który postępuje z wiekiem lub jest wynikiem ciąży.

Dlatego szukają wielu sposobów na to, by jakoś zmienić taki stan rzeczy. I widać to na przykładzie operacji plastycznych, które nadal cieszą się ogromną popularnością. Nie jest to jednak metoda naturalna. Co więcej, można stwierdzić czy biust jest naturalny, czy został zmodyfikowany za pomocą skalpela. Warto dlatego mieć na uwadze swoją dietę, która może być bogata w produkty, które pomogą w pewnej zmianie rozmiaru miseczki. Trzeba jednak być realistką. Nie będzie to ogromna zmiana.

Drugim aspektem są ćwiczenia, które przede wszystkim pozwalają ujędrnić biust. I to przekłada się bardziej na jego wygląd. W wielu przypadkach narzekanie na rozmiar piersi jest tak naprawdę nieuzasadnione i warto akceptować rzeczy, na które mamy wpływ w niewielkim stopniu, takimi, jakie są. Kobiece piękno płynie z pewności siebie, a tej natomiast nie sprzyjają kompleksy związane z wyglądem. Jeśli jednak zastanawiasz się, jak mieć większe piersi, oto kilka sposobów.

Co warto jeść, żeby powiększyć piersi?

Odpowiednia dieta ma ogromne znaczenie dla prawidłowego funkcjonowania organizmu, w tym jego poszczególnych układów, jak odpornościowy, czy hormonalny. Wedle badań, spożywanie określonych artykułów spożywczych może mieć wpływ na wzrost biustu. Nie są to zmiany tak duże, jak za pomocą operacji plastycznych, są jednak zauważalne, a to znaczy, że również zadowalające.

1. Owoce morza

Magnez to jeden z ważniejszych elementów, który pomaga w produkcji hormonów. Dlatego, jego wysoka zawartość w owocach morza może wpłynąć na to, że biust stanie się większy.

2. Chude mięso

Jest bardzo bogate w białko, jeden z podstawowych budulców organizmu. Dlatego spożywanie wysokobiałkowego mięsa może wspomóc wzrost piersi.

3. Mięso drobiowe

Wedle badań, to właśnie mięso drobiowe wspomaga produkcję estrogenu, hormonu płciowego, który odpowiada za rozmiar miseczki. Warto wprowadzić zatem ten typ mięsa do swojej diety.

4. Orzechy

O właściwościach orzechów mówi się bardzo wiele. Doskonałe źródło białka, ale również wartościowych, zdrowych tłuszczy.

5. Mleko

Kolejny produkt bogaty w estrogen, ale również prolaktynę, co sprzyja naturalnemu powiększeniu piersi.

6. Pestki

Dynia, słonecznik pozwalają zwiększyć poziom estrogenu w organizmie, a ten w pozytywny sposób stymuluje wzrost piersi.

7. Czereśnie oraz wiśnie

To owoce sezonowe, dlatego, gdy pojawią się w sklepach i targach warzywnych, warto wprowadzić je do diety. Regulują działanie systemu hormonalnego. A jego prawidłowe funkcjonowanie może przełożyć się na efekty związane z większym biustem.

8. Zielone warzywa

Przede wszystkim pozwalają na uregulowanie w diety, jak też wagi. Dzięki nim zmienić się może przede wszystkim kształt piersi. Oczywiście – na plus.

Jakie ćwiczenie zastosować na większe piersi?

Odpowiednią dietę najlepiej połączyć z ćwiczeniami. Zarówno ogólnymi, jak też tymi, które są dedykowane ujędrnianiu piersi. W zdrowym ciele zdrowy duch. Aktywność fizyczna reguluje działanie układu hormonalnego, pozwala utrzymać ciało w lepszej kondycji, co przekłada się na jego aparycję. Jeśli zastanawiasz się, co zrobić, żeby mieć większe piersi, odpowiedź jest prosta – zacznij ćwiczyć. Pamiętaj jednak, że głównym celem ćwiczeń jest ujędrnienie biustu i zmiana jego aspektów wizualnych. Jednak, dzięki temu biust będzie prezentować się o jako atrakcyjniejszy, bardziej zgrabny.

1. Pompki

To ćwiczenie bardzo popularne wśród mężczyzn, którzy cenią sobie trening z własnym ciężarem ciała. Pozwala na rozbudowę mięśni klatki piersiowej. Również Paniom może pomóc w ujędrnieniu biustu. Jeśli nie jesteś w stanie wykonywać tradycyjnych pompek, możesz spokojnie przejść na „damska wersję tego ćwiczenia”. Ciężar ciała oprzyj na kolanach i zacznij spokojnie ćwiczenie.

2. Trening z hantlami

Oczywiście, nie musi być to duże obciążenie. .Wszystko zależy od Ciebie i do tego ćwiczenia spokojnie możesz wykorzystać już hantle o wadze 1-2kg.

Połóż się na podłodze i ugnij kolana. Następnie wyprostuj ręce, mniej więcej na szerokość ramion. Zacznij opuszczać hantle do klatki piersiowej i podnosić je ku górze. I nie przemęczaj się. Ważna jest regularność, nie jednorazowa intensywność. Stopniowo możesz zwiększać ciężar lub ilość powtórzeń

3. Proste i przyjemne ćwiczenie

Stań twarzą w kierunki ściany i oprzyj o nią dłonie. Następnie zacznij zginać ręce, by Twoja klatka piersiowa kierowała się w stronę ściany, po czym wyprostuj ręce. To alternatywne ćwiczenie dla pompek lub jego uzupełnienie.

Pamiętaj jednak, że trening to tylko część sukcesu. Wiesz już, co częściowo zrobić, żeby mieć większe piersi, musisz jednak pamiętać o odpowiedniej regeneracji, jak też pielęgnacji biustu. To kolejne aspekty, które mają realny wpływ na jego rozmiar.

Inne sposoby na większe piersi

Istnieje kilka, naturalnych sposobów, które mają na celu pobudzenie gruczołów układu dokrewnego. To one odpowiadają za wzrost piersi. Ich najbardziej intensywnego działania można doświadczyć w okresie dojrzewania, jak również ciąży. Jednak, są sposoby, aby w naturalny sposób pobudzić ich działanie. Jeśli chcesz wiedzieć, jak mieć większe piersi, powinna pamiętać o:

1. Masaż piersi

Masaż można wykonywać samodzielnie, można również poprosić o pomoc partnera, który z pewnością nie odmówi kobiecie w potrzebie i tak ważnej kwestii i gotowy będzie się poświęcić. Ważna jest już również sama technika. Dlatego piersi należy delikatnie ugniatać okrężnymi ruchami, najlepiej rozpoczynając ten ruch na dole, by kierować się w stronę mostka.

2. Ciepły i zimny prysznic

Coraz szerzej mówi się o zaletach zimnych kąpieli, czy na przemian zimnego i ciepłego prysznicu. Niektórzy uważają, iż to doskonały sposób na długowieczność. Mówi się także o znaczącej poprawie funkcjonowania układu krwionośnego, jak też ukrwienia poszczególnych, szczególnie strategicznych dla ciała organów. Okazuje się, że zimny i ciepły prysznic, może stymulować również wzrost piersi.

3. Regularna pielęgnacja

Dodatkowym aspektem jest także odpowiednie zatroszczenie się o swój biust. Bardzo ważne w diecie są odpowiednie, wartościowe oleje. Poszczególne z nich można stosować także zewnętrznie. Podobnie, jak różnego rodzaju balsamy. Przede wszystkim pozwalają na nawilżenie skóry, a to przekłada się na jędrność piersi i ich walory estetyczne.

Leave A Reply

Your email address will not be published.