Koktajle zastępujące posiłki – czy warto? 

0 38

Jeśli brakuje Ci czasu na przygotowanie smacznych posiłków albo po prostu nie lubisz gotować? A może chciałabyś bez wprowadzania treningów popracować nad płaskim brzuchem – mamy dla Ciebie propozycję.

Wypróbuj koktajle zastępujące posiłki, które pozwolą Ci szybko zaspokoić apetyt, a konsekwencją ich picia będzie płaski brzuch!

Czy koktajlem można się najeść?

Jeśli dotychczas szejki kojarzyły Ci się wyłącznie z McDonald’s albo kolegami z osiedlowej siłowni, otwieramy przed Tobą wrota koktajlowych drzwi. Mówimy o pożywnych, pełnowartościowych koktajlach, które w wygodnej, bo półpłynnej formie możesz przygotować wszędzie. Wystarczy porcja sproszkowanego pokarmu, odrobina wody, mleka lub napoju roślinnego i danie gotowe! Koktajle są pełne wartości odżywczych, minerałów i błonnika. Przygotowane zgodnie z instrukcją, utrzymują odpowiednią wartość kaloryczną. Ponieważ zawierają mniej węglowodanów, pozwalają kontrolować masę ciała. 

Jak stosować koktajle zastępujące posiłki?

Oczywiście, od samego picia koktajli nikt nie schudnie. Bądźmy ze sobą szczere – schudnąć można tylko trzymając się trzech zasad:

  1. zbilansowana dieta, 
  2. aktywność fizyczna, 
  3. zmiana stylu życia. 

Ale wprowadzając do swojego jadłospisu minimum jeden posiłek w formie koktajlu, możemy zadbać o to, by brzuch przestał być napęczniały. Dlaczego? Udowodnimy Ci to na prostym przykładzie kolacji. Jeśli o 20:00 zjesz talerz carbonary albo kanapki z ulubionym serem pleśniowym, Twój organizm może nie zdążyć strawić tego do rana. Czy wiedziałaś, że niektóre pokarmy możemy trawić nawet do 3 dni? Zakładasz rano ulubioną sukienkę, a tu brzuch jak balon. Niby nie najadałaś się bezpośrednio przed snem, ale przemiana materii zrobiła Ci psikusa. 

Nawet jeśli postanowisz sobie, że na kolację będziesz zawsze zjadać sałatkę – któregoś dnia po prostu zabranie Ci albo czasu, albo chęci, albo składników. Zamiast sięgać po „byle jaki” zamiennik sałatki, wybierz koktajl. Gwarantujemy – nie pójdziesz spać głodna, a rano brzuch nie będzie napęczniały. Płynne pokarmy trawimy szybciej. 

Inne pomysły na stosowanie koktajli zamiast posiłku to śniadanie (jeśli oduczyłaś się jeść śniadania i rano po prostu nic nie jesteś w stanie przełknąć), lunch do pracy (potrzebujesz tylko porcji koktajlu i butelki albo szejk era) albo posiłek w terenie. 

Które koktajle zastępujące posiłki wybrać? 

Do wyboru masz wielu producentów. Zastanów się, czy wolisz koktajlowe zakupy online czy chcesz produkt dotknąć przed zakupem. Przedstawiamy 3 propozycje: 

  1. WellMix z Rossmanna – jest to produkt bezglutenowy, który pomaga kontrolować masę ciała. Wygodna forma tuby pozwala na wygodne przechowywanie sproszkowanego koktajlu. Do wymieszania w szklance wody. 
  2. Huel – od Ciebie zależy, czy koktajl będziesz stosować jako jeden z posiłków, czy jako pełne menu w ciągu dnia. Proszek można wymieszać z wodą lub mlekiem. Ciekawą propozycją są dodatki smakowe, dzięki czemu każdego dnia możesz pić koktajl o innym smaku. 
  3. Natural Mojo – promowany przez influencerki. Proszek mieszasz w szklance mleka lub napoju sojowego z dodatkiem 1 łyżeczki oleju roślinnego. Na jego bazie możesz też przygotować smoothie – przez połączenie z jogurtem lub sokiem, albo zaparzyć jak herbatę.

Leave A Reply

Your email address will not be published.